Demo Site

Sunday, October 07, 2007

funny CONFESSION

Bonjour tout monde!

It was a heavy week for Ningning & me this past week. We had been working under time pressure and that was stressful. We came to Manoy Junior's 50th birthday celebration this afternoon and the food was loaded. Grabe talaga apetite ng Pinoy and that made no surprise sa Chinese owner ng restaurant where it was held. Plus, hmmm...ang ingay. Well, sanayan lang yan.

I have experience something different last week. This happened last Friday. I was doing my ussual routinary work with Mr. Katz. While I was moving those bags of dirt to be used for the garden next spring, I feel this feeling, the one you also regulary feel in the morning -- najejebs ako. 'Di ko na kayang pigilin pa at wala ng panahon pa para pumunta ng kubeta. Hehe..after a long long time, ngayon ko lang ito nagawa -- ang jumebs sa tabi ng puno gamit ang mga dahon na pamunas sa puwet. At ang linis ng pagkapunas ko. Walang naiwan sa brief ko. Grade two pa yata ko ng last ko pa ito nagawa. Haha..only in Geneva.

Kayo? Nagawa n'yo ba ang nagawa ko? At your age? Guts lang 'yan.

No comments: